2015. október 2., péntek

Díj

Sziasztok!
Most nem résszel jelentkezek, hanem egy díjjal. A rész már készülődőben van, és remélem kifogom tudni tenni. 




Szabályok:
1. Köszönd meg a díját,és tedd ki kitől van!
2.Olvasd el annak a blogját,akitől kaptad!
3. Írj 12 dolgot annak a blogjáról akitől kaptad!
4. Írj 12 dolgot a saját blogodról!
5. Válaszolj 12 kérdésre!
6.  Tegyél fel 12 kérdést a saját blogoddal kapcsolatosan!
7. Kommentelj annak a blogján egy fejezethez,akitől kaptad!
8. Cserélj linket! (kész)
9. Küldd tovább 12 embernek a díjat!
10. Tedd ki a ,,plecsnit" egy jól látható helyre úgy,hogy az én blogomra vezessen.

A  díjat köszönöm Mag Megynek, az Addictedto you írójának. Megleptél vele. 

12 dolog a blogjáról:
1. Ez az első Larry-s fanfiction, amit olvasok.
2. Eddig még nem csalódtam benne.
3. Az alapötlet nagyon teszik.
4. Tetszik a blog designje.
5. Fantáziadús a történet.
6. Szeretem, hogy néha függő végeket hagysz.
7. A karakteke, jól megvannak formálva.
8. A részeket rendszeresen hozod.
9. A részek megfelelő hosszúságúak.
10. Az írási stílusod, nagyon jó.
11. Fordulatos.
12. Le vagyok maradva 3 résszel. ( A hétvégén megpróbálom bepótolni)

12 dolog a saját blogomról:
1. Az egyik olvasómnak köszönhetem, az alap történetet.
2. Mostanában elég nehezen megy az írás, és még időm sincs rá.
3. Ez az első blogom.
4. A részek nagy része nem tetszik, amit írok.
5. Katy karakterét az elején, nagyon magamra formáltam.
6. Nem tudom, hány részes lesz.
7. Hamarosan izgalmasabb kezd lenni, majd a történet.
8. Van olyan rész, amit nagyon könnyen írtam meg. 
Csak ennyit tudok mondani. Sorry. :)

Válaszom a kérdésekre:
1. Mi volt az első reakciód ?
Őszíntén, egy kicsit fura volt, olvasni Larry-s blogot, de nagyon felkeltette az érdeklődésem. Szóval le a kalappal.
2. Mi a véleményed a Prolológusról ?
Izgalmas, és nagyon figyelem felkeltő.
3. Mi a véleményed a +18 as részekről a sztoriban ?
Tetszenek, de nem kimondottan, a kedvenc részeim.
4. Mennyire nyertem el a tetszésedet a legutóbbi résszel ?
Levagyok maradva 3 résszel. 
5. Mi a véleményed az írásomról ?
Tetszik, hogy jól kifejted, a gondolatokat.
6. Mit kéne változtatnom ?
Öhhmm, nem tudom.
7. Melyik páros a kedvenced a történetben ?
Harry és Louis
8. Miért pont Larry ? (Na jó csak viccelek :D, ha Ziallt választottad akkor is írd le )
Nem tudom, valahogy megfogott a karakterük.
9. Mi a véleményed rólam ?
Egy nagyon kedves ember  vagy, és jó fej.
10. Tényleg vészes a helyesírásom ?
Az elején elég vészes volt, de már egész jó.
11. Mit vársz a következő részektől ?
Izgalmakat, és persze kalandokat.
12. Zavaros a történet vagy jól kifejtem a részek közben ?
Jól kifejted a részeket. 

12 kérdés:
1.Mi a véleményed az írásomról?
2.Min kellene változtatnom?
3.Mi fogott meg a történetben?
4.Ki az eddigi kedvenc szereplőd?
5. Szerinted mi lesz a történet vége?
6. Kedveled az írásom?
7.Mit vársz a következő részektől?
Nem jut eszembe több kérdés. 

Akiknek küldöm: 
~FlowerGirl~: New Life New Horsefirend című blog írójának.



2 megjegyzés:

  1. Drága Móni!
    Te jó Isten! Mondtam már, hogy imádlak? Imádlak! Istenem, nagyon köszönöm a díjat! :D és büszke vagyok rád! A szívem majd' kiugrik a helyéről, annyira örülök!
    Ui.: nagyon várom a következő részt! :)
    Puszi: FlowerGirlxx

    VálaszTörlés
  2. Drága!
    Ugyan már. Örülök, hogy örömet szerezhettem neked. Holnap mindenféleképpen ki fogom rakni.
    Mónika

    VálaszTörlés